Znaleziono 50 wyników

autor: Janeczek
06 wrz 2018, 15:05
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: Sparingi #PLKPL - przedsezonowe spotkania 2018/2019
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 15103

Re: Sparingi #PLKPL - przedsezonowe spotkania 2018/2019

i prosze, osikany w DG Wieczorek - 20 pkt przeciwko Anwilowi :) Brawo
autor: Janeczek
16 sie 2018, 9:40
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa 2018/19
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6215

Re: MKS Dąbrowa 2018/19

masz racje, ale na prawdziwych fanatykach klub nie zarobi ;)
zarabia sie na kibicach "sukcesu" niestety.
autor: Janeczek
15 sie 2018, 8:55
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa 2018/19
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6215

Re: MKS Dąbrowa 2018/19

trzeba byc chyba faktycznie mega entuzjasta, aby jarac sie wystepami polskich zespolow z dolnej czesci tabeli ;) czasami ciekawsze mecze sa w parku, gdy spotka sie kilku starych znajomych , jest i pot, i krew i lzy :) ja sie tam łudzę jeszcze, ze to moze jakas zaslona dymna, i za chwile padna jakies...
autor: Janeczek
14 sie 2018, 9:43
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa 2018/19
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6215

Re: MKS Dąbrowa 2018/19

pozwole sobie nie zgodzic sie z powyzszym. Jezeli klub ma grac tylko po to zeby sobie pograc, to traci to wogole sens. a trener moze sobie wyszukiwac kogo chce, a jak nie ma na to kasy , to.......... chyba ze dostal jasne wytyczne: szukaj tylko takich, ktorzy sa tani.... ale w tym momencie - dlaczeg...
autor: Janeczek
13 sie 2018, 10:36
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa 2018/19
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6215

Re: MKS Dąbrowa 2018/19

innych formacji nie ma wogole :D:D no ale marudzic nie wolno, tylko pochwaly sa wskazane, bo zaraz zostaniesz wyklety przez jedynych i slusznych ;)) nie rozumiem tylko czemu trzymamy trenera z nazwiskiem, skoro nie ma kasy w klubie. zreszta trenerek marny, nie dawal pograc wychowankom nawet gdy jzu ...
autor: Janeczek
10 sie 2018, 19:24
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa 2018/19
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6215

Re: MKS Dąbrowa 2018/19

wtedy nagle zniknal, teraz sobie wraca ;)
byl calkiem przyzwoitym grajkiem.
autor: Janeczek
01 sie 2018, 19:37
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa 2018/19
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6215

Re: MKS Dąbrowa 2018/19

To nagle noe ma kasy i szulamy tanszych. Sory ale wieczorek czy kucharek to juz byly zapchajdziury zapewne dosyc tanie .... To teraz bedziemy grac dla samego grania? Hala i tak w polowiebpusta zawsze. Doping zaden o atmosferze nie wspominajac... Ale mialo isc ku lepszemu a tu jakos tak dziwnie. Zaba...
autor: Janeczek
31 lip 2018, 20:59
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa 2018/19
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6215

Re: MKS Dąbrowa 2018/19

Kovalenko. Pamula. Kucharek. Wieczorek. Wszyscy zagraniczni nie tylko czarni.... Zostal Woloszyn. To przepraszam bardzo. Ale kto ma grac w przyszlym sezonie? :) Odejscie parzenskiego to akurat dobry ruch....
autor: Janeczek
28 lip 2018, 20:27
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa 2018/19
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6215

Re: MKS Dąbrowa 2018/19

Nie chce byc zlym prorokiem ale to chyba koniecnkosza w dg. Wyprzedali co sie dalo. Nawet juniorow ..... Nie kupiono nikogo tak naprawde.... Baju baj bylo milo ale sie skonczylo.
autor: Janeczek
19 lip 2018, 13:45
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: Anwil Wloclawek 2018/2019
Odpowiedzi: 98
Odsłony: 21739

Re: Anwil Wloclawek 2018/2019

dla mnie bomba, nie bede go musial ogladac :)
autor: Janeczek
19 lip 2018, 13:23
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: Anwil Wloclawek 2018/2019
Odpowiedzi: 98
Odsłony: 21739

Re: Anwil Wloclawek 2018/2019

Parzenski podpisany. O ile zdrowie bedzie dobre to swietny zakup za mam nadzieje rozsadna forse. Balem sie ze w amoku bedziemy szli po karnowskiego ktory imo jest ulepszona wersja bigusa. Gdyby jeszcze dalo rade podpusac Zolnierewicza to polska rotacja bylaby miodzio. Wciaz zaluje tez nowakowskiego...
autor: Janeczek
19 lip 2018, 13:21
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: Polish Free Agents 2018/2019
Odpowiedzi: 113
Odsłony: 17556

Re: Polish Free Agents 2018/2019

margocha pisze:
18 lip 2018, 18:24
Jakub Parzeński - Anwil
powaznie? myslalem ze sie beda wzmacniac :D
autor: Janeczek
02 lip 2018, 11:21
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa 2018/19
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6215

Re: MKS Dąbrowa 2018/19

no to sie robi ciekawie dosyc....
autor: Janeczek
22 cze 2018, 11:31
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa 2018/19
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6215

Re: MKS Dąbrowa 2018/19

tylko, ze kibice tez chcieli Wieczorka ogladac, to "swoj chlop!'
wolalbym zwolnic tego trenera, wogole sie nie pokazal w tym sezonie.

a tak swoja droga, ciekawe co z Litwinem, Novakiem.... tez odejda?
Pamula ? Kovalenko?
autor: Janeczek
21 cze 2018, 11:07
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa 2018/19
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6215

Re: MKS Dąbrowa 2018/19

przepraszam najmocniej, ale to KRETYNSKI ruch, Wieczorek , wychowanek zostal osikany i sprzedany czy tam oddany a kupujemy jakiegos inneog mlokosa. Tak sie nie traktuje wychowankow, tymbardziej ze Wieczorek pokazal sie z dobrej strony Zreszta ten trenerek jest dziwny, jak mial tylko 5 zdrowych gracz...
autor: Janeczek
12 cze 2018, 15:43
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa 2018/19
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6215

Re: MKS Dąbrowa 2018/19

Gabinski tez zostaje (niestety :/)
autor: Janeczek
12 cze 2018, 15:31
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa 2018/19
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6215

MKS Dąbrowa 2018/19

Woloszyn podpisal na kolejne dwa lata
autor: Janeczek
30 kwie 2018, 22:12
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: Ćwierćfinał EBL: Polski Cukier Toruń - MKS Dąbrowa Górnicza
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1161

Re: Ćwierćfinał EBL: Polski Cukier Toruń - MKS Dąbrowa Górnicza

a nie mowilem.... nasz liga jest tak nudna jak to forum.... raz na rok ktos cos napisze i tyle...
autor: Janeczek
25 kwie 2018, 12:38
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: Ćwierćfinał EBL: Polski Cukier Toruń - MKS Dąbrowa Górnicza
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1161

Re: Ćwierćfinał EBL: Polski Cukier Toruń - MKS Dąbrowa Górnicza

Mladenovica tak, szkoda, robil jakas roznice. Parzenskeigo brak w niczym nie przeszkadza ;) Nie rozumiem tylko po co wzieto tego nowego niby centra z Rosy, chyba tylko po to zeby Gabinski zobaczyl ze sa gorsi od niego i to wplynelo lepiej na jego samopoczucie, bo chlop zaczal sie nawet ruszac i do k...
autor: Janeczek
14 lut 2018, 10:31
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: Turniej finałowy o Puchar Polski
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2299

Re: Turniej finałowy o Puchar Polski

mam nadzieje ze MKS wysle mlodzikow na ten dziwny turniej na sile rozgrywany w stolicy z udzialem ostatniej druzyny naszej genialnej ligi.
autor: Janeczek
03 lut 2018, 20:39
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: Polska Liga Koszykówki 2017/2018 - kiedy ten "rozwój" doprowadzi nas na szczyt?
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 7676

Re: Polska Liga Koszykówki 2017/2018 - kiedy ten "rozwój" doprowadzi nas na szczyt?

a dlaczego Czarni spadli juz na ostatnie miejsce?? skoro nadal maja lepszy bilans i wiecej punktow od poLeglej???
autor: Janeczek
12 sty 2018, 20:45
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa Górnicza 2017/2018
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 11358

Re: MKS Dąbrowa Górnicza 2017/2018

grali w 6 , a w zasadzie w 5, bo Gabinski to tylko statystowal. Mam nadzieje ze PP zostanie odpuszczony, gra w nim nie ma teraz najmniejszego sensu.
autor: Janeczek
09 sty 2018, 16:54
Forum: Polska Koszykówka - Mężczyźni
Temat: MKS Dąbrowa Górnicza 2017/2018
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 11358

Re: MKS Dąbrowa Górnicza 2017/2018

Mladenovic zerwal Achillesa i do konca seozonu nie zagra.